Blog

24 stycznia 2018 11:1

Napisane przez

System Opiekuńczo-Ratunkowy SilverCRS Rodzina

SilverCRS Rodzina jest specjalną wersją systemu opiekuńczo-ratunkowego.

Rozwiązanie wyróżnia się:

  • łatwością obsługi,

  • trzema dostępnymi wersjami (SAM, SOS, MED),

  • tworzeniem relacji między podopieczną lub podopiecznym a ich rodziną,

  • niską ceną.

Celem jaki spełnia system jest dostarczenie nieskomplikowanej usługi, dzięki której informacje o sytuacjach krytycznych w życiu podopiecznego będą przekazywane automatycznie i bezpośrednio do rodziny lub indywidualnego opiekuna.

Takie podejście pozwoliło na zbudowanie przystępnej cenowo oferty, przy zachowaniu oczekiwanej funkcjonalności.

Wersja SAM jest przeznaczona dla samodzielnych osób, które mimo wszystko chcą, aby w sytuacji wymagającej wsparcia bliska osoba lub opiekun został o tym poinformowany. Zadaniem użytkownika jest wysyłanie sygnałów o ustalonych porach i dniach tygodnia w formie SMS lub wybrania przycisku na stronie internetowej. Brak wykonania zaplanowanej akcji skutkuje wysłaniem powiadomienia.

Propozycja SAM nie wymaga instalowania żadnych urządzeń. Użytkownik płaci jedynie koszty miesięcznego abonamentu.

Przeczytaj więcej

Wersja SOS tak jak poprzednia jest skierowana do osób aktywnych i samodzielnych. Użytkownik korzysta z niewielkiego breloczka, który dzięki stałej łączności z siecią telefonii komórkowej umożliwia: uruchomienie przycisku SOS i przekazanie powiadomienia oraz informowaniu o miejscu przebywania dzięki lokalizacji GPS. W breloczku umieszczony jest również mikrofon, który pozwala słuchać co dzieje się w otoczeniu urządzenia. W klasycznej sytuacji uruchomienia przycisku SOS do opiekuna wysyłana jest wiadomość alarmowa SMS z informacja o lokalizacji na mapie. Po kilku minutach breloczek dzwoni na nr telefonu opiekuna, który dzięki mikrofonowi może zorientować się, co dzieje się po drugiej stronie.

Propozycja SOS wymaga zakupu identyfikatora. Użytkownik ponosi również koszty miesięcznego abonamentu z tytułu korzystania z systemu oraz utrzymania karty SIM od dowolnego operatora telefonii komórkowej.

Wersja MED jest najbardziej zaawansowanym rozwiązaniem i umożliwia korzystanie z opaski telemedycznej. Proponujemy dwie wersje tego urządzenia: SiDLY Care oraz SiDLY One. SiDLY Care wśród swoich funkcji oferuje przycisk SOS, detektor upadku, lokalizację GPS, czujniki pomiaru tętna i temperatury skóry, detektor założenia na rękę. SiDLY One udostępnia przycisk SOS, detektor upadku, lokalizację GPS oraz bardzo ważną możliwość odebrania połączenia i prowadzenia rozmowy telefonicznej.

Propozycja MED wymaga zakupu opaski telemedycznej. Użytkownik ponosi również koszty miesięcznego abonamentu z tytułu korzystania z systemu oraz utrzymania karty SIM telefonii komórkowej.

 

Cennik (wartości brutto)

Lp Nazwa Wersja Czas nieokreślony Czas określony 12 miesięcy Czas określony 24 miesiące

1.

Aktywacja konta

50,00

30,00

10,00

2.

Urządzenia

2.1 Brelok z kartą SIM 

SOS

360,00

330,00

290,00

2.2 Brelok bez karty SIM *

SOS

370,00

340,00

300,00

2.3 Opaska SiDLY One **

MED

890,00

840,00

790,00

2.4 Opaska SiDLY Care **

MED

1.300,00

1.250,00

1.200,00

3.

Abonamenty miesięczne

3.1 Usługa SilverCRS Rodzina

SAM

20,00

17,00

15,00

3.2 Usługa SilverCRS Rodzina

SOS

25,00

22,00

20,00

3.3 Usługa SilverCRS Rodzina

MED

30,00

27,00

25,00

3.4 Za kartę SIM

SOS

25,00

22,00

20,00

3.5 Za kartę SIM

MED.

30,00 27,00

25,00

4.

Inne opłaty

4.1 Przesyłka kurierska

20,00

20,00

20,00

4.2 Wezwanie do zapłaty

10,00

10,00

10,00

4.3 Nieodebranie przesyłki kurierskiej

30,00

30,00

30,00

4.4 Ponowne włączenie usługi

15,00

15,00

15,00

4.5 Rozwiązanie umowy na czas określony przed czasem

150,00

150,00

* karta SIM może być dostarczona przez Klienta

** karta SIM jest dostarczana przez SilverCRS

Płatność z góry za abonament 12 miesięczny skutkuje upustem równym opłacie za 1 miesiąc (płacąc za rok koszty abonamentów są liczone za 11 miesięcy).

Tagi:

Najnowsze Publikacje

Search